BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Jumaat, 18 Februari 2011

terlalu banyak yang ku lihat... ku dengar...

assalammualaikum dan salam sejahtera semua...

hari ini saya rasa lain sangat2... saya rasa sesuatu yang saya sendiri tidak pasti... bukan apa... dalam dunia nie masih banyak lagi yang perlu saya lalui.. kadang-kadang..saya jadi takut untuk teruskan kehidupan ini... ealah.. kita sendiri tidak akan tau apa yang bakal kita hadapi di hari akan datang... macam-macam boleh terjadi... tentang cinta.... belum tentu pasangan tu kan kekal dengan kita.. kalau yang kekal tu.. syukur alhamdulilah... saya pun kalau boleh nak kekalkan hubungan saya dengan si dia yang saya sayangi... saya tidak mahu berpisah dengan dia... tapi... saya takut... ianya kan berakhir... sedih nya... tentang sahabat pula... belum tentu sahabat yang bersama kita.. kan terus bersama kita.. kan terus berkongsi segalanya... kan terus membantu kita... betul tak?? lagi pun setiap manusia di dunia ini ada kehidupan masing-masing... kehidupan yang di inginikan... betul tak???

huem... macam mana lah saya nak hadapi semua nya ea... urm.. semoga ALLAH SWT sentiasa membantu saya untuk meneruskan kehidupan saya ini... AMIN...

kepada mereka yang saya kenali... sayangi... saya harap kamu semua kan tabah kan diri kamu dalam menghadapi semua nya... percaya lah apa pun yang berlaku ada hikmahnya... setiap dugaan yang mendatang... hanya lah dugaan yang mengikut kemampuan kita semua... ALLAH SWT menyayangi kita semua.. kerna itu lah dia sentiasa menduga kita untuk melihat bagaimna kita mengingati-Nya... kepada semua... terima kasih kerna sudi melawat blog saya...

semua anda semua berbahagia selalu...

2 comments:

Orkid Edyliyne berkata...

sabar tu perlu dalam setiap hari yang kita lalui...
terima takdir seadanya yang ditetapkan untuk kita supaya kita tak sentiasa rasa kecewa dengan apa yang kita rancang tu tak menjadi...
serahkan segalanya pada DIA supaya kita rasa lebih tenang...

semoga kamu berbahagia juga...

♥ nOr_sEteNaNg LaLaNg ♥ berkata...

thnks OE... :)