BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Rabu, 23 Februari 2011

LagU bEst tU..... :)

korang nak tahu tak.. hari ini hari pertama saya dengan kekwan saya melibatkan diri dalam aktiviti sekolah.. hehehe... tup2.. saya dengan rakan pratikal saya kena masuk PENGAKAP... kami kan guru pratikal.. jadi kami kena jaga kumpulan uniform 2... seronok sangt2 tau... hehehe.. tambah seronok bila seorang cikgu yang turut menjaga uniform pengakap mengajar mereka semua lagu.. best sgt2 tau... kat bawah ini saya sertakan lirik lagunya...

!
!
!

shelebe be be be belebo
ku tu be bi a be a bo
ku tu be be be be
ku tu bo bo bo bo
ku tu be bi a be a bo

dimana datangnya cinta
di hati lalu di kenang
gembira bersama
duka pun bersama
itulah tandanya sayang.

> ok tak?? 
hehehe...
lagu ini betul2 best tau..
k lah ke kekwan...
saja nak kongsi.. hehehe... 

2 comments:

Orkid Edyliyne @ OrkEd berkata...

kalau lagu2 pengakap memang best2...
dulu OE adalah masuk pengakap sekejap lepas tu kelaur...
adalah belajar beberapa lagu tapi sekarang dah lupa...
hehhe... (n_n)

♥ nOr_sEteNaNg LaLaNg ♥ berkata...

eakew?? sya aru tau OE...
sebelum nie xpernah terlibat ngan pengakap... hehehe..
di sebabkan pratikal...
kena lah saya libatkan...