BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Sabtu, 19 Februari 2011

hari ini....... huem...


hujan pula di luar... rasa sejuk jew... tenang rasa nya diri nie... rasa seperti ingin terus begini...  bila hujan.. keadan menjadi sejuk... nyaman... tidak seperti selalu... saat  panas menguasai bumi... segalanya menjadi suram.. kepanasan menguasai.. kini.. hujan turun membasahi bumi... tanah mula lembam... daun-daunan.. mula di basahi ari... aaaahhh... nikmat nya...



syukur alhamdulilah.. kerna aku  masih di izinkan ALLAH SWT untuk terus bernafas dan menikmat ciptaannya... 



saat ini... aku mula merindui... merindui insan yang ku sayangi...
!
!
mak
abah
adik2 ku....
DAN 
!
!
!
si dia yang ku sayangi (Khairil idzham)

semoga ALLAH SWT sentiasa melindungi mereka semua...

LUAHAN KU...

susah untuk ku katakan tentang perasaan ini.. aku takut... takut untuk meneruskan kehidupan aku.. aku bukanlah seorang wanita yang sempurna.. aku ada jua mempunyai kesilapan yang aku sendiri tidak ketahui... aku...cuma ingin menjadi seorang wanita yang boleh menghadapi semuanya... semuanya di masa akan datang... 
tapi....
mampukah aku menghdapi nya...??
bagaimana aku ingin menghadapinya andai aku kehilangan insan-insan yang aku sayangi... cintai...
YA ALLAH... hanya Engkau yang mengetahuinya... mengetahui apa yang akan terjadi... hanya pada-Mu aku berserah,... dan berdoa...

2 comments:

Orkid Edyliyne @ OrkEd berkata...

kita mungkin tak sempurna pada mata orang tapi mungkin kita sempurna pada mata DIA...

ketakutan untuk hilang orang yang di sayang...
semua orang ada perasaan macam tu, OE rasa...
OE pun kadang ada perasaan macam tu...
tapi disebabkan hidup nie hanya sementara, kita perlu letakkan kepercayaan kita pada DIA yang akan menjaga setiap hambaNYA baik di mana pun mereka berada...
cuma berserah je jika jadi apa2 pada mereka diwaktu kita tak ada di samping mereka yang kita sayang...
itu yang OE pegang setakat ni...

♥ nOr_sEteNaNg LaLaNg ♥ berkata...

terima aksih OE... sebb sudi berkongsi pandangan OE dengan nor... ea..ap y OE katakan tu memng betul... nor harap nor kan dapt hadpi semua ini... INSYAALLAH...

:) THNKS SEKALI LAGI EA OE... nor rasa lega dan gembira kerna mempunyai seorang kawan seperti OE yang sudi berkongsi pandangan dengan nor..