BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Selasa, 1 Februari 2011

cerita ku :)

assalammualaikum dan salam sejhatera semua...
haiii2....





1> hari nie dah 1 hari bulan 2 dah... hurm.. terasa cepat je masa berlalu kan... huem... tak tahu lah apa nk jadi lepas nie... yang bestnya kan.. hari ini aku mula mengajar.. punya lah nerves... budak2... huem.. tak leh nak ckap degilnya... aduh... pening kepala aku tau....
aduh... budak2 nie...susahnya nak kawal... pening kepala aku... aduh....



2> tapi... aku kena lah biasa kan diri... aku kan guru.... seorang guru harus kuat dalm menghadapi semua ini...hehehe.... kepada anak murid cikgu semua... cikgu sayangkan kamu semua ... sayang sangat2... 


3> esok cuti dah mula... huem.. tibalah masa untuk pulang ke rumah... bertemu dengan mak n abah... adik2 aku sekali... n...... si dia yang tersayang.... rasa tak sabar jew... ops... sabar2.... hehehe.... semoga hubungan aku dan si dia.... kn terus kekal... insyaAllah.... rindu sangat2 kat dia...

aku rindukan si dia yang tersayang....


4> sibuk2 pasal cuti nie... keja aku masih banyak agy yang tertangguh.... alamaknya... bersiap sedialah untuk berkerja dengan tugasan2 yang tertangguh ketika bercuti... wawawa.....

kerja2.... sungguh banyak untuk ku laksanakan... sedihnya... tak ap... untuk berjaya yang penting kena ada usaha... baru lah boleh berjaya... hehehe... mana ad orang berjaya tanpa berusaha... betul tak??? heheheh....
petang2 macam nie.. mula aku nak merepek bukan2... aduh... dah mula dah... tidak!!! 

hehehe.... kekwan semua... ok lah ea... rasanya dah tak ada lagi aku nak mengarut... semkin lama nanti... makin teruk akunya merepek... hehehe.... ok lah... bye3..... tke cre friend... miss u a lot... after this...


0 comments: