BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Ahad, 27 Februari 2011

MeNgApA iNi yAnG hArUs kU rAsAkAn???

 


susah untuk ku katakan kini.. 
ntah kenapa aku harus merasai semua ini..
adakah ini suatu petunjuk buat diriku??
aku sendiri tidak pasti...
aku tidak mahu terlalu mengikut kata hati...
kerana aku takut aku sendiri merasa sesal dengan tindakan ku..
tapi...
bagaimana aku ingin katakan lagi...
sekiranya ini yang aku rasakan...
sesuatu yang mampu menggugatkan hubungan kami..

YA ALLAH...
sesungguhnya hanya pada-Mu aku berdoa dan bermohon...
agar apa yang aku rasakan ini hanyalah satu mainan perasaan..
bukan sesuatu yang ingin Engkau tunjukkan...

YA ALLAH... 
aku mencintai dan menyayangi dia seadanya...
aku menerima dia seadanya...
bukan kerana rupa parasnya.. kerjanya..tarafnya..
tapi..
kerana agama yang ada pada dirinya...

biarpun antara aku dan dia ada kelemahan dan kelebihan masing-masing...
itu lah yang kami penuhi.. antara satu sama lain..



YA ALLAH...
semoga sayang...kasih..yang lahir antra kami mendapat berkat daripada-Mu YA ALLAH...
dan semoga hubungn ini di rahmati oleh-Mu...

hanya pada-Mu aku berdoa dan bermohon segalanya...
kerana hanya Engkau yang mengetahui segalanya...
segalanya antara aku dan dia... 
AMIN.....


0 comments: