BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Selasa, 22 Februari 2011

ku ingin kan nya.... YA ALLAH...


YA ALLAH.... ntah kenapa kini aku merasa jauh daripada-Mu YA ALLAH.... ntah kenapa aku merasa semua ini..adakah Engkau ingin tunjukkan sesuatu kepada ku YA ALLAH... YA ALLAH... sesungguhnya hanya pada-Mu aku berdoa dan bermohon agar aku sentiasa dapat mendekatkan diri ku yang tidak seberapa ini dengan-Mu YA ALLAH... terasa kerdil saja aku bila bersujud di hadapan-Mu YA ALLAH... terlalu banyak salah silap yang kau lakukan... mampukah aku... mendapat keredhaan-Mu YA ALLAH... mendapat hidayah-Mu YA ALLAH... sesungguhnya aku merasa terlalu jauh daripada-Mu YA ALLAH... terlalu jauh.. masih mampu kah aku mendekati-Mu YA ALLAH... :( sedih ku rasakan kini YA ALLAH... hanya Engkau yang lebih mengetahui apa yang ku rasakan kini YA ALLAH.... aku cuma inginkan sesuatu yang Engkau redhai YA ALLAH... itu saja yang aku inginkan... tapi... aku tahu... belum tentu apa yang di inginkan itu akan menjadi milik kita... sesungguhnya... sesuatu yang baik mungkin buruk untuk kita... dan mungkin... sesuatu yang buruk itu lah yang baik buat kita....


YA ALLAH.... semoga aku dapat mendekatkan diri ku dengan-Mu YA ALLAH...
hanya pada-Mu aku bermohon dan berdoa... sesungguhnya hanya Engkau yang lebih mengetahui yang mana baik untuk diriku....


" bila waktu telah berakhir "

0 comments: