BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Khamis, 17 Februari 2011

hari y indah...

haii2...

nak tau tak.. hari ini... hari yang paling memenatkan tau.. nak tau kenapa? sebab hari ini kelas prasekolah yang saya ajar... ada sesi pergambaran... best tu.. terasa seperti nak konvo cepat jew tau... nanti... saya kan masukkan gambar2 yang saya ambil... hehehe... kalau korang tengok tentu korang suka tau... tambah2 lagi telatah budak2... hehehe... memang bestlah... :)

hehehe.... Alimin murid saya tu hanya lebih selesa dengan cikgu hanum.. lau cikgu hanum tak ada... tak tahu lah macam mana nak jaga si Alimin tu... 
saya pula... lebih suka murid y bernama AISH... nak tau kenapa... sebab dia comel... aduhai...comel sangt2.... dari cara dia tu.. nmpak lembut jew tau... hehehe..

k lah... nanti saya akan masukkan pic tu ea.. 
jumpa lagi..
bye2....

2 comments:

Orkid Edyliyne @ OrkEd berkata...

bestnya jadi cikgu tadika...
OE suka budak2 tapi, tak suka yang banyak kerenah (apa punya oranglah ini)

mungkin sebab tak ada lagi sifat keibuan tu kan.. hehhehe... ada pulak...
(n_n)

♥ nOr_sEteNaNg LaLaNg ♥ berkata...

ooo....eakew OE suka kan budak2... xap2... insyaAllah suatu hari nnti OE pasti kan ada sifat keibuan bila tiba waktu nya...

tol x OE??
HEHEHE....

:)