BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Selasa, 11 Januari 2011

sebuah cinta??

assalammualaikum dan salam sejahtera semua... haiii2... sowie ea coz dah lama tak update entry,,, bzy sikit lah...hehehe.... hopew korang tak kisah ea....


oooo...ea... saya nak cakap tentang cinta nie... tapi... saya tak lah pandai sangat ea... hehehe... saya dapat tau cinta ini indah..... betul kew??? ada juga yang cakap cinta itu sengsara... ada juga yang cakap cinta itu akan membuatkan seseorang itu hidup dalam angan-angan... betul kew semua itu.. agak2 korang? macam mana....kalau korang nak tau tentang cinta yang diperkatakan ayah saya... cuba baca di bawah ini...
!
!
!
*


bak kata ayah saya.... 
!
!
!
*
CINTA ITU INDAH.... TAPI...AWAS.....DEPAN TU ADA TELAGA BURUK...

SEPERTI TELAGA DI BAWAH INI
!
!
!
*

tu lah yang dikatakan oleh ayah saya.... hehehe... simple kan... oleh tu saya jadikan apa yang ayah saya katakan itu sebagai pandoman dalam mencari sebuah cinta....lupa lak.... ayah saya ada kata juga... untuk mengekalkan sesebuah perhubungan itu... pastikan....... 

CUBA LIHAT DI BAWAH INI....
!
!
!
*

 BAK KATA AYAH
!
!
!
*
KASIH SAYANG KEKAL ABADI SELAMANYA
!
!
!
*
ini lah yang saya gunakan untuk meneruskan sesebuah perhubungan... 
kalau anda semua inginkan..
cubalah..
apa2 pun... kita di dunia ini hanya merancang yang menentukannya adalah ALLAH SWT..




BYE2 SEMUA.... :)



disediakan oleh > setenang lalang... peace!! :)



0 comments: