BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Ahad, 23 Januari 2011

kegelisahan hati saat berjauhan

walaupun terlihat senyuman di wajah ku... walaupun terlihat tawaku... walaupun terlihat gurau senda ku...pada hakikatnya... jiwa ku... hati ku... tidak setenang diri ku... kerna terlalu memikirkan dirinya... aku jadi seperti ini... kegelisahan di hati makin wujud saat kami saling berjauhan...tidak sape yang dapat duga apa yang aku rasakan...makin hari aku rasakan semakin jauh dari dirinya... susah tok ku katakan... bagai mana ku rasalan kini.. bukan ku tidak percayakan dirinya...tapi... kerna takut kehilngan dirinya lah aku jadi seperti ini... bukan aku minta untk terus begini.... tapi....aku takut di tinggalkan dia... ea...memang benar... kubang bukan seekor... tapi..kasih sayang yang diberikan oleh dirinya terlalu bermakna buat diriku... mungkin tidak sapew yang tau apa yang ku rasakan... hanya DIA yang lebih memahami diriku....

0 comments: