BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Selasa, 4 Januari 2011

KEINGINAN KU - KELUARGA BAHAGIA

asssalammualaikum dan salam sejahtera kepada para sahabat dan para pelawat semua...

huem... apa yang ingin ku coretkan pun aku sendiri tidak tahu.. ntahlah.... tapi..aku ada sesuatu yang sedang bermain di fikiran kini.. ntah kenapa aku terasa seperti ingin mempunyai sebuah keluarga... alaaa...korang semua pasti faham kan apa yang aku maksudkan... ealah... aku cuma...cuma inginkan seorang suami dan anak-anak... nathlah... aku sendiri pun tidak tahu kenapa itu yang aku fikirkan... tapi..... mampukah aku memiliki itu semua?? layakkah aku?? aku sendiri tidak pasti... ntah sempat ke tidak aku sendiri pun tidak tahu... ealah... kita di dunia ini hanya merancang yang menentukannya adalah ALLAH S.W.T...siapalah kita untuk lari dari semua ini....



memiliki sebuah keluarga yang bahagia adalah keinginan semua orang.. korang pun tentu inginkannya kan... :) moga kita semua diberikan kesempatan untuk mempunyai sebuah keluarga yang bahagia kelak.... insyaAllah...sama2lah kita berdoa... AMIN...


disediakan oleh > setenang lalang... peace!! :)

0 comments: