BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Ahad, 16 Januari 2011

rumah sewa....

assalammualaikum dan salam sejahtera semua....

haaaiiii2 semua.....

nak tau tak... sekarang kita dan ada kat rumah sewa... boleh lah... semuanya ada... tapi....hehehe... segan lorr... nak guna.... aku duduk sebilik dengan kak liza dan kak ain... satu bilik tiga owang katakan... tapi...tak apa... aku kisah semua itu.... hehehe.... ustazah yang sewakan rumah ini adalah lec kat unisel... alhamdulilah... nasib dapt kenal dengan ustazah tu jew... lau yak... huemm....pening2.... ealah.... nak cari rumah sewa skang bukan senang.... susah lorrr..... 
!
 !
!
huem..... hari ini.... tak ada aktiviti sangat yang aku nak buat bersama rakan-rakan aku.... cuma....duduk dalam bilik jew.... huem.... rasa berdebar2 jew tau.... nak tau kenapa?? coz..... hari isnin nie aku dan rakan2 ku akan memulakan sesi pembelajaran bersama kanak-kanak.....wah....... seram pun ada...macam tak percaya jew.... dah tiba hari pratikal.... harap2 semua boleh lah.....boleh... dilaksanakan dengan baik..... 
!
!
kepada
!
!
 !
!
thnks tau.... coz sudi mesj dengan nor... dan sudi follow blog nor....
nor gembira sangat2 tau...


> huem.... hari nie insan yang sayang... dan mula kerja... hopew dia keja elok2.... dan paling penting dia tak baut hal lagi... rindu sangt2 dengan si dia tau.... bila lah leh jumpa agy... huem....

> mak, abah, adik2 pun aku rindu juga.... rindu sangt2.... skng dan berjauhan dari mereka semua... huem....

> aduh... aku dah tak tahu nak coretkan apa lagi.... rasanya... ini saja... ada masa aku akan tambah entry aku... hopew korang2 semua sudi lah look2 ok.... peace :) hehehe...

ok lah.... masa tok rahtkan diri.... :) tata..... miss u all....

0 comments: