BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Ahad, 30 Januari 2011

mampu kah ianya bertahan??

ntah kenapa pula dengan aku hari ini... aku sendiri pun pelik tau.. tetiba aku boleh fikirkan tentang hubungan aku dan si dia... mampukan kami mempertahankan hubungan kami nie?? seribu kali persoalan itu bermain di fikiran ku..biarpun usia kami jauh bezanya...belum tentu ianya menjadikan kami terus berkekalan.. susah lah nak cakap...pening2... dia masih banyak yang ingin dilalui..sedangkan aku... sudah membuat keputusan... ini lah kehidupan.. bercinta...berkasih... huem... semua orang akan alami apa yang aku alami sekrang ini... aduh2...si dia aku sayang... si dia aku rindui.. pernah dulu aku berkasih dengan seseorang yang aku sendiri tidak sangka... tapi.. tu semua cerita lama... kini..setia ku hanya buat si dia.. si dia di sana... semoga ianya terus kekal.. isnyaAllah....

0 comments: