BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Ahad, 26 Disember 2010

cerita ku...

 assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua....

hari nie, aku rasa gembira sgt2 tau... nak tau kenpa??
 

1) semlm aku dapt spend time ngan si dia y ku syg.... xsangkakan... hehehe... walaupun dah anyak y berlaku.. aku still dapt berthan... kami berdua sma2 menghdapi semuanya dengan tabah... moga Allah SWT sentiasa merahmati hubungan kami.



2) kiranya hari nie dah 3 hari aku d rumah... ealah.. 23 disember 2010, aku last kerja at metrojaya.. bhagian AKEMI.. mulanya mmg susah nak berhenti.. ealah.. rasa seronok lah pula.. tapi sebab nak spend time ngan family...n si dia y tersyg.. aku ambil keputusan tok mengakhiri pekerjaan ku sebgai promoter...



3) aku apa lagi... bawalah adik2 aku lepak at taman pudu ulu.. alaa,...taman belakang flat aku jew.. xjauh.. jalan kaki dah sampai.. seronok aku tgok adik2 aku tau... melihat senyuman mereka.. tawa mereka.. membuatlan aku merasa bhgia... alhamdulilah... ALLAH SWT masih memberikan ku kesempatan utk merasai semua ini...


aduh.... nak cerita apa lagi ea?? hurm.... xap2... ad masa aku akan cerita lagi... skng masa time aku bersma adik2 aku..
ok lah...
jumpa lagi...
hehehe,....
assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua...

:)
setenang lalang

0 comments: