BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
salam perkenalan ku hulurkan kepada semua kenalan dan pembaca

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

♥ sEteNaNg LaLaNg ♥

Isnin, 8 November 2010

the mall.. the best thing with he...

setenang lalang

best sgt2 tau,, ane xbestnya.. hari ini kuar ngan si dia y tersyg... indu giler2 kat dia.. nak tau x?? hari ini dia pakai baju y aku belikan tok dia... nice... comel... :)
saat tu aku rasa gembira sgt2... kami geraj ke the mall.. alaa... g ngok wayng.. ingt nak ngok cita magika... tapi... cam xbest jew.. kita owng pun ngok cita andela.. best gak.. nice... sweet giler.. pastu kami berdua gerak ke rumah mummy.... mummy dah pindah rumah,... cantik rumah mummy... lawa... :) rindu mummy n semua... :)
balik.. cam biasa.. dia y hantar... asenya xad ap y aku nak coretkan agy... :) nie sje cerita aku ngan si dia..
:)

love u... miss u...
(AHAD - 7/11/2010)

1 comments:

Awanama berkata...

wah... eakew?? nice2...